F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt wijcoop.nl en hoe maak ik een account?

De onderstaande video laat in 5 minuten zien hoe u start als gebruiekr op WijCoop.nl, veel kijk plezier!

Zijn er verplichtingen als ik registreer op wijcoop.nl?

De website is geheel vrijblijvend, je kunt punten verzamelen door te voorzien in een vraag van een ander. Je bent echter niet verplicht om dit te doen, je helpt wanneer jij dat wilt en kunt.

Wat gebeurt er met de persoonsgegevens die ik opgeef op wijcoop.nl?

Je kunt gebruik maken van de privacy instellingen van je account om te bepalen wie je profiel, naam, e-mail adres en telefoonnummer mogen zien. Je kunt op elk moment je account volledig verwijderen, hiermee worden al je gegevens verwijderd, wij bewaren geen kopie van uw informatie. 

Wat gebeurt er met de locaties die ik opgeef?

Wij delen niet de exacte locatie die je opgeeft, alleen de plaatsnaam. Zo kunnen mensen je in de regio vinden zonder dat je adres bekend hoeft te worden gemaakt.

Hoe kan ik iemand punten sturen?

Dit kan op twee manieren:
1) op de pagina van het originele aanbod waar u gebruik van heeft gemaakt,
2) of via de "Betaal" knop op de profiel pagina van de persoon die u punten wilt sturen.

Hoe kan ik een betaling van punten aanvragen?

Dit kunt u doen door een betaling aan te vragen via bericht of door naar de pagina van de originele vraag te gaan en daar het formulier "Betaling aanvragen" te gebruiken.

Kan ik met punten in de min staan?

Je kunt tot 10 punten in de min staan, daarna moet je eerst punten verzamelen voordat je weer punten kunt verzenden aan anderen.

Wat moet ik doen als ik een geschil heb met een van de andere gebruikers?

Neem via de website contact op met het WijCoop account of stuur een e-mail aan info@wijcoop.nl

Hoe kan ik e-mail notificaties veranderen of uitzetten?

Log in en ga naar de notificaties pagina. Hier je kun instellen wanneer je e-mail notificaties wilt ontvangen.

Wat betekend "Gelijk bevestigen" bij het punten betaal formulier?

Je kunt op twee manieren punten sturen, als reservering of als directe overboeking. Met een reservering kun je aan een ander laten zien dat je het gewenste aantal punten hebt en zult overmaken wanneer je vraag is afgerond. Een reservering is nog te annuleren, een directe overboeking kan niet achteraf geannuleerd worden.

Hoe kan ik een vraag of aanbod verwijderen?

Ga naar je instellingen pagina en klik op "Jouw Vragen" of "Jouw Aanbod", onder elke vraag of aanbod staat een checkbox / vinkje "Verwijderen". Vink dit onderdeel aan en klik daarna op "Opslaan".

Website by Webroots